Zima w samą porę!

Kraków wita pierwszy śnieg (:

Tylko proszę nie bić! Co ja poradzę, że uwielbiam śnieg? I tak, cieszę się okrutnie, że wreszcie zawitał do Krakowa, w dodatku prawie idealnie na oficjalny początek zimy. Tym, co cieszą się razem ze mną życzę śniegu po kolana na Święta 😀 A tym, którzy zimy nie lubią, zostawiam piosenkę na pocieszenie 😉
Trzymajcie się wszyscy cieplutko! (:

PS. Z tej zimowej okazji Kawa i Cynamon, które siedzą zawsze na górze bloga, zyskały nowe tło – tym razem alpejskie.

15 thoughts on “Zima w samą porę!

  1. Chyba w całej Małopolsce sypnęło odrobinkę – w każdym razie u mnie pod Miechowem też poprószyło, jest mrozik więc mam szansę ten śnieżek jeszcze rano zobaczyć:)

  2. Lubię śnieg jak siedzę w domu i nie muszę jechać autem do pracy 🙂 ale dzisiaj w drodze powrotnej stojąc w korku śpiewałam sobie wesolutko kolędy sama do siebie 😉

  3. W niegórskiej części dolnego śląska padało przez chwileczkę. I dobrze, bo ostatnimi laty rzadko wyrażam się o śniegu słowami cenzuralnymi. Tak już jakoś mam, że wystarczyłaby mi jedna pora roku – wczesne lato 😛

Skomentuj

